مهدي بيا

"محبوبترین"هر جمعه نه هر لحظه ، من منتظرت هستم
آشفته تر از آهم در بی سر و سامانی سرگشته تر از بادم محکوم به پریشانی
از دلخوره لبریزم انگار که پاییزم برگم که چنین عاشق در پای تو میریزم
در کسوت بی تابی اتش زده محجوبم یعقوب نیم اما هم گریه ی یعقوبم
یعقوب نیم اما هم گریه ی یعقوبم
بیا مهدی
ای یوسف لیلایی ای عشقه زلیخایی یارا به خدا سوگند تو دل خوشیه مائی
یارا به خدا سوگند تو دلخوشیه مائی
بیا مهدی
از فاصله سرشارم میسوزم و میبارم هم سینه ی پر درد و هم دیده ی تر دارم
ای پادشه خوبان تو خوبترین هستی در دفتره محبوبان محبوبترین هستی
می دادی و سر مستم دل بردی و دل بستم هر جمعه نه هر لحظه من منتظرت هستم
هر جمعه نه هر لحظه من منتظرت هستم
بیا مهدی
تو آیینه ی عشقی تو جلوه ی معبودی تو وعده ی قرآنی تو مهدی موعودی
تو وعده ی قرآنی تو مهدی موعودی
بیا مهدی
+ نوشته شده در سه شنبه ششم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 15:26 توسط bahranian
|